Baza wiedzy
Drodzy Klienci, mając na uwadze zdrowie Wasze i naszego zespołu, w tej wyjątkowo trudnej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa pracujemy dla Was zdalnie, a nasz serwis jest do Waszej dyspozycji 24/7.
Opracowaliśmy plan działań na czas stanu epidemii w Polsce. Plan ten zakłada pracę zdalną oraz ograniczenie spotkań. Odpowiednio szybko wprowadzone decyzje pozwalają nam bezprzerwowo kontynuować pracę w trybie zdalnym, gdyż cały nasz zespół był do tego odpowiednio przygotowany.
Wszelkie umowy i zlecenia realizujemy zgodnie z podjętymi ustaleniami i harmonogramami. Nasz Dział Handlowy zamienił spotkania w siedzibach Klientów na spotkania online pozostając do Waszej dyspozycji
Do zdalnej pracy zespołowej wykorzystujemy m.in. narzędzia: Microsoft Teams, Cisco Webex, Forcepoint VPN. Dzięki naszemu autorskiemu produktowi #SignaturiX zarząd Monolit IT podpisuje umowy z użyciem odręcznego podpisu elektronicznego. Jednocześnie mamy na uwadze bardzo ważne kwestie związane z bezpieczeństwem danych.
Wspieramy naszych Klientów, dzieląc się wiedzą i pomagając zapewnić ciągłość realizacji procesów biznesowych oraz wspólnie prowadzonych projektów.
W tej szczególnej sytuacji spowodowanej wirusem COVID-19 musimy być wzajemnie za siebie odpowiedzialni. To ważny test dla nas samych i naszych organizacji. Mam nadzieję, że już wkrótce uda nam się spotkać, aby bezpośrednio omówić plany na przyszłość, a wirus będzie tylko wspomnieniem. Życzymy Wam wszystkim zdrowia, siły i wytrwałości w tym trudnym czasie.
Zainteresował Cię ten wpis?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Andrzej Sobolewski
Od ponad 10 lat odpowiada za rozwój sprzedaży w firmie Monolit IT, a od września 2019 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego i odpowiada za kluczowe decyzje dla funkcjonowania Spółki.
Andrzej.Sobolewski(at)monolit-it.pl
Zobacz wszystkie artykuły danego autora »